Ahad, 5 Oktober 2008

Syawal Yang Memang Best Dari Biasa

2 Syawal -
tepat2 jam 11.30 pagi aku call ajis. tub2 mamat tu dah sampai kat perlis. mcm dekat plak penang - perlis. Aku plak time tu tgh lepak kat rumah buah hati pengarang jantung. tgh dia bersiap. bila sampai rumah En. Elias, rupanya dah ramai. aku antara yg lewat. tapi yang mencuri tumpuan bila aku masuk bersama GF. semua mata memandang coz baju sedondong.. GF aku yg pilih warna tu. Hijau klasik. Sambil sembang dapat gak tanya khabar. tukar2 informasi. tgk abe n mira dah dukung anak, mahadir n munira pun dah dukung anak. tinggal aku jer yg dok dukung handbeg GF aku.. huhuhuuu..

4 Syawal -
Tapi Hari raya ke 4 aku gerak ke A setar. Gi kedai basikal Merida. mata aku dah ttarik dgn Merida 09 tfs 500. harga sekitar RM 38xx.xx.. Masuk jer disember nie dapat la tu.. rm Masih kureng sikit jer lagik.. sabar2.. Duit kawin? itu himpun akaun lain..

Tiada ulasan: